Najnowsze Wpisy

koniec Komentarze (6)
21. czerwca 2003 15:14:00
linkologia.pl spis.pl

to jest koniec tego bloga. nie skasuję go, niech sobie będzie ale nie będę pisać notek. Nara!!!

monisia.elo : :

linkologia.pl spis.pl

Kofam Was Za To Że Zafsze Jesteście Pszy

Mnie Kiedy Tego Potszebuje Albo Staracie 

Siem Mi Pomuc Zafsze Kiedy Jest Mi Trudno

Iść Dalej. Dzienki Wam Daje Rade Pszejść

Pszes Te Okropne Życie. Dla Was Ten Text:

"Damy rade" produkcja: Reego & Doltz
tekst: Sokół, Jedker


(Sokół)
Przestań człowieku, odrzuć te myśli chore, podnieś głowę, okoliczności są wyjątkowe. Damy rade, bo nie damy się skłócić, nie będziemy słuchać ludzi, którzy sami są głusi, chociaż słyszą i chociaż patrzą, to nie widzą.

(Jędker)
Radzisz se w trudnych przypadkach, o tym gadka właśnie, gaśnie twoje światło, łatwo sie poddajesz, oddajesz inicjatywy. Wiesz co zjesz. Życie parzy jak pokrzywy. Chyba bardzo chcesz żeby ktoś kierował tobą, ja dam rade, bo jestem sobą. Będąc zależnym nie wyminiesz sie z chorobą, szkoda marnować najlepsze lata. Kwestia harta ducha. Chociaż tylu społeczniaków pospierdala z ucha, chociaż popatrz, otwórz oczy. Nie daj się zaskoczyć chociaż. Dajesz radę to to kurwa okaż.
Damy rade -to dla moich ziomków, damy rade -dla ich rodzin i potomków, damy rade -dla bliskich i wszystkich, którzy wiesz. Też od życia swoje bierz, damy rade.

refren (Iza)
Pomimo cudzej zawiści...

(Sokół i Jędker)
Chuj na to kładę, bo i tak damy rade raz
em.

(Iza)
...Dużej nienawiści...

(Sokół i Jędker)
Chuj na to kładę, bo i tak damy rade razem.

(Iza)
Pomimo cudzej zawiści, dużej nienawiści...

(Sokół i Jędker)
Chuj na to kładę, bo i tak damy rade razem, z lojalnym składem damy radę...

(Iza, Sokół i Jędker)
Wszyscy tu...

(Ekipa)
Damy rade!

(Sokół)
Ej, czy ty też wyrównujesz do dołu? Za mądry dla ciebie, kto mądrzejszy od ogółu matołów? Za bogaty ten, kto bogatszy niż ty? Ludzie zachowują się jak ogrodnika psy. Ej, czy równasz w dół? Skoro tobie brak, to niech też braknie mu? Brak mi słów na takie podejście -zawiść, zazdrość, zamiast starać się mieć więcej, tylko myślisz żeby inni mieli mniej... Ej, śmiej się, śmiej, zobaczysz jednak, twój śmiech urwie się jak hejnał. Niech myśl jedna ogarnie tu wszys
tkie umysły...

(Ekipa)
Damy rade!

(Sokół)
Złożę dwie Wiktorie, lewa na górze. To, że damy rade, to leży w naszej naturze, zapomniałeś już, że nie mieliśmy nic nie tak dawno? Z grupą lojalną, przeciw nam całe bagno. Dziś nie przestaniemy iść, dumnie żyć. Wierzę, że ty też możesz przejść przez wyjątkowe okoliczności...

(Ekipa)
...I dać radę...

refren

monisia.elo : :

BeS TyTuŁa Komentarze (7)
12. czerwca 2003 17:26:00
linkologia.pl spis.pl

Ale motyf fczoraj my z dziefczynami zamiast na lekcje to se pojechałyśmy na Jurofce (dla zamiejscowych: czytać nad wode) i nie miałyśmy strojuf to w majtkach i stanikach siem kompałyśmy... buhahaha... tylko Edzia miała struj. Byuo troszke zimno , ale chuj tam. Ale ja normalnie pofiedziałam dla starej “mamo nie byłam w szkole” “a gdzie byłaś?”  “na Juroffcach” i pofiedziała że mnie pszeniesie do innego pegie . Ale to siem nie sprafdzi bo z takom średniom mnie do żadnego kujońskego nie pszyjmom!!! (mam 3,6) Nie fiem czy jusz fspominałam, ale Tomeczek zadzwonił fkońcu i mam normalnie jego namiary. Kuul... a dzisiaj Docza ścigał taki grubas co nie dał rady pszes siatke ot pszeczkola siem wbić... fszyscy zbeczeli z grubego a on siem pruł... i Wonglik ot Szu-szu fpierdol dostał (pozdro pszy okazji dla Szu-szu :*), ale tylko kilka razy jom popchneła i skopa pszyjebała i tyle, bo nie bardzo było za cio. Ale normalnie kcem kupić roślinkę konopii indiańskiej (inaczej gandzi) tak do hodowania. Jak ktoś ma spszedać to proszem o kontakt (np. fpisz siem w komentach).

NaRkIe - MoNiSiA

monisia.elo : :

CiEkAwA WaLkA... Komentarze (6)
11. czerwca 2003 12:03:00
linkologia.pl spis.pl

Ale pszypalec... starzy moi myśleli że ja siem bardzo dopsze ucze, a wychodzi mi średnia ledwo 3,6... ugh... A teras przejćmy do sprawy napraffde ważnej:

Fczoraj była walka pot tytułem RyŻa GoŁoTa vs WoNgLiK. Teras krutkie pszetstawienie bohateruf:

Anka Ryża Bartnikiewicz (Endriu Gołota ;p): qmpela z klasy (1h), fana gościufka, należy do “mafii” (kiedyś może wytłumacze o co chodzi). Moja faworytka tej szczepy, ale to poza anteną.

Izabela Wonglik Biedrzycka (Seksi Władek ;p): gupia śmieciara, zjechana morda, z klasy Łosia, Kondona, Ciula, Pałki itepe (1i), ma fpierdol od wienkszości loodzi.

A teras pszebieg walki: Anka potchodzi do Wonglika, “buuu wonglik śmieciu!” a Wonglik na to: “wypierdalaj szmato” 1:1 dla obydwu agresywnych przeciwniczek. Ryża nie daje siem obrażać i z liścia dla Wonglika: SPLASZ!!! (2:1 dla Ryżej). Zaczynajom siem ciągać za włosy i kopać . Dla Wonglika spada kapeć (3:1 for Endriu, buhahaha!). W tym momencie komentator (czyli ja) popada w gnicie, spowodowane wyrazem twarzy i fryzurą Wonglika (4:1 za to dla Anki) i nie jest w stanie komentować dalszego przebiegu akcji. Co za spotkanie, proszę państwa! Wonglik ma agresywnie obitą morde spowodu prawego sierpowego Anki (10:1!!!) i nie może kontynuować walki. Słychać dzwonek, walka nie została zakończona spowodu nadejścia bapki z polaka. Cząstkowy wynik 10:1 dla Ankiiiii!!! Ufff...

KoMeNtOwAłA DlA WaS Z KoRyTaRzA SqLnEgO W Pg 15 MoNiSiA. DzIeNkUjĘ Za UwAgE!

monisia.elo : :

TyLkO RaS W ŻyCiU... Komentarze (3)
10. czerwca 2003 11:24:00
linkologia.pl spis.pl

Ostatnio dużo siem zmieniło... naprafde duuużo...  Był w sobote piknik ze starej pracy i tam poznaam takiego fanego kolesia ( buhahaha!). Nazyfa siem Tomek. Miał zadzwonić , bo meine brat podał mu tel. nasz i tak czekałam w niedzielke , a tu nic . Jacek zadowolony se wylas na podwurko a jak wrucił to mi pofiedział że “kazał dla gościa dziś nie dzwonić, bo bendzie zmenczony”, a ja jusz tutaj niefiadomo co tutaj robiłam... dołowałam siem itepe...  Właśnie z Juleczkoł prubujemy go gdzieś szukać, mamy jakieś info na jego temat . Może cuś znajdziemy i jak nie zadzwoni to bende mogła go zabić   !!! Tszeba zafsze mieć nadzieje że bendzie lepiej!

NaRkIe – MiMo FsZyChO OpTyMiStKa!!!

monisia.elo : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

letitwhip | onet | toka | kudlaty | a-tak-naprawde | Mailing